Lite bättre än andra...

Ja idag är det en sådan dag. Jag är sur, grinig och på hugget och då tycker jag oftast att  i stort sett alla är idioter utom jag, fast det egentligen är jag som är pest. Jag är så aggressivt sur att jag blir lett mig själv. Antagligen för att jag är på jobbet och här ska man ju helst inte visa för någon att man känner sig grinig och då går man där och muttrar och är sur för sig själv så fort man kommer utom synhåll och hörhåll. Det är verkligen tur att inte jag står i kassan alltför mycket för sådana här dagar orkar jag inte klistra på leendet hur länge som helst....Men förut kunde jag inte riktigt hålla masken när det minst sagt irriterande lysröret i smörgåsdisken åkte ned igen och det är rejält pilligt att få det tillbaka.
Då kom det ett ganska så högljutt: -Jävla förbannade lysrör! ut ur min mun...nåja det kunde ha varit värre...

Härligt! Sex timmar kvar att arbeta också....ljuvliga fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback