Tillbaka igen...

...efter helgens bravader i Göteborg. Trodde att jag skulle hinna göra ett inlägg redan igår men jag hade så många bilder att ladda upp så det orkade jag inte göra klart. Kommer ikväll istället. Vi har i alla fall haft en fantastiskt rolig helg utan det minsta regn och Angelina ville åka tillbaka idag också. Om det vore så väl...
Nu är jag på jobbet igen och här känns det stendött idag. Lite tråkigt och speciellt när solen skiner och det är varmt och gött ute. Räknade ut imorse att jag bara ska jobba tre veckor till och sen är det semester! Tjiho! Hoppas att värmen har hunnit att komma hit lagomt tills dess...

Idag ska jag nog försöka att komma ut på golfbanan. Det är över en vecka sedan jag spelade sist så nu är jag riktigt sugen. Har naturligtvis femhundra andra saker jag egentligen skulle ta itu med först men men...Behöver röra på mig också med t anke på all choklad, glass och våfflor som har slunkit ned under helgen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback