Blandade bilder...

Har laddat upp lite bilder från Peters telefon och hittade lite smått och gott...


Den här är tagen när Peter och Lina var i Karlstad någon gång. I rutschkanan utanför McDonald´s...Så liten hon är...


Glenn och Andréa är här och käkar grillmat...Någon gång ifjol tror jag...Nea är i alla fall ganska så liten...


Väldigt snygg bild på mig på caféts uteservering...


Lina bakar pizza....


Jag på väg på 50-talsfest...


Later....


Tessan fixar pumpa...


Lina får äntligen prova på de nya grejerna i lekparken...


På väg med pappa för att inspektera bygget vid nya brandstationen...




Vid "Mulleplatsen" tror jag...

Åsså lite av mina egna bilder...


Lina hjälper mig att fixa inbjudningar...


Pappa-bus...


Stefan har till sist fått sin iPhone och har klarat att hålla reda på den i hela två veckor nu...


Fönsterfoder och hylla färdigt. Tack svärfar!




Kommentarer
Postat av: Linda

Otroligt snygg klänning!! Älskar den.



Kram Linda

2010-11-24 @ 17:17:43
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Tessan

Ja den är härlig! Det är ju en riktig klänning som jag köpte ifrån London inför 50-talsfesten. Jag skulle gott kunna tänka mig att använda den annars också men jag misstänker att den är en aningens stor nu...

2010-11-25 @ 01:19:36
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback