Femtonde vägningen

Förra veckan så vägde jag mig på måndag istället för söndag och det kan jag väl lika gärna fortsätta med tänte jag.
Det har inte rört sig värst mycket på vågen sedan sist. Vikt idag: 72,8 kg, alltså bara 0,2 kg minus sedan sist men alltid något...Totalt: 14,9 kg minus. Lite retsamt att jag inte tog mig över femton-strecket men jag lovar att meddela när detta sker. Hoppas imorgon. Har inte mätt heller än så det får jag väl försöka med imorgon.

Nu är det fem och en halv vecka kvar till julafton och om jag ska hålla mitt mål att komma under 70 kg så måste jag med andra ord minska ungefär 0,5 kg per vecka fram tills dess. Blir hårt det i den här takten. Kan kanske gå om jag är stenhård mot mig själv (vilket jag verkligen inte har varit den senaste tiden). Näe får nog helt enkelt skärpa till mig lite om jag verkligen vill klara det.
Med andra ord borde jag väga: 72,3 kg nästa vecka....Vi säger så, det låter bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback