Firat alla pappor...

...har vi gjort idag. Hela dagen i princip.
Först började vi med den vi har här hemma förstås. Jag sov som en gris imorse ända tills Angelina hade hoppat tillräckligt många gånger på mig så jag kände mig tvungen att gå upp om hon inte skulle mörbulta mig alldeles...Peter (som oftast är uppe långt före mig) låg tålmodigt kvar och väntade antagligen på frukost....Nåja är det Fars Dag så får man väl bjuda till lite...


Peter öppnar paket...


...och Lina är spänd av förväntan trots att hon redan vet vad som är i paketet. I år fick det bli en tröja som jag förövrigt inte ens tog någon bild av...Har varit sorgligt dålig på att ta bilder idag...

Sen forsatte vi ut till svärfar där vi blev bjudna på middag (inte riktigt så det ska vara men det är bara att tacka och ta emot) och sedan tårta på det.


Kusinerna samlade och käkar tårta för glatta livet. De hann med att busa en hel del också innan vi drog vidare ut till MIN far....

Där blev det också tårta så jag var mäkta mätt när jag skulle iväg på gympan. Ja jag åt faktiskt TVÅ tårtbitar idag men det hade jag sparat ihop till tyckte jag...Angelina stannade kvar och busade med Linnéa medans jag var på gympan. Var lite oroad över hur jag skulle orka med tanke på hur förkyld jag är men det funkade faktiskt ganska bra. Hostade faktiskt ingenting. Lite segare i kroppen än vanligt men inte värst ändå...

Nu däremot är jag görtrött så nu blir det lite "Paganinikontraktet" och sen sussa...ny arbetsvecka imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback