Jul i vårt hus...

Ja jag hann faktiskt nästan färdigt till första advent i år också. Glögg-grytan ställde jag fram förut så ikväll ska jag njuta av den här...


Mästarglögg...vad annars?


Ljusstake i vardagsrummet...


Värmeljus överallt...Peter frågade igår om det verkligen är normalt att ha så många ljuslyktor överallt...man behöver väl inte tända alla hela tiden men det är ju sååå mysigt...


Vy över vardagsrummet...



...och åt andra hållet....


De här julstjärnorna köpte jag på Ö o B för över tio år sedan och jag älskar ljuset i dem...


Sovrumsfönsret med nya stjärnan...



Nu har plogbilen äntligen hittat till Blomstervägen så nu ska man väl snart ta sig ut med bilen hoppas jag och upp en sväng på skyltsöndag och julmarknad. Peter den stackarn står ute i snöstormen och jobbar idag. Inte avundsjuk! Ska även ut till Sellre och ha gympa i eftermiddag. Första träningspasset på två veckor. Det ska bli kul! So long så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback