Kul i snön...

Efter min bittra klagan över vintern så får jag väl ta fram lite positiva saker med snö också.


Man kan till exempel göra mysiga snölyktor...Det gjorde jag, Jonna och Lina idag...

Har inte heller ramlat trots att det har varit nära ett ex antal gånger. Svinhalkigt på vissa ställen! Imorse när jag skulle till jobbet så fanns det inte en plogbil i sikte så det var bara att pulsa på. På hemvägen var det emellertid både plogat och sandat på gångvägen så då gick det lite lättare...

Snöskottning är ingen hit och det ägnade jag också lite tid åt efter jobbet men det är en fis i rymden mot där jag bodde förut om man säger så...Där pratade man snöskottning i timmar efter varje gång det hade snöat...Det var träningspass det! Nu klarar jag mig med en liten skyffel...

Undrar om jag äntligen kan få lära Lina att åka skidor och skridskor den här vintern? Skulle vara så roligt om hon gick med på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback