Måndag på mig...

Ja idag är det verkligen "måndag" på mig....Det vill säga att allt är lite hipp som happ...ingen ordning sådär...allt känns lite segt och man har inte riktigt kommit in i flytet så att säga...men nu har jag fått i mig lite käk och det brukar ju hjälpa till en hel del så det kanske ordnar upp sig senare under dagen...

Idag var första gången på över en vecka som jag inte ville skjuta mig själv när väckarklockan ringde (jag snoozade i och för sig en halvtimme men det var ingen fara på taket) men jag är för den sakens skull inte det minsta bättre från förkylningen...Får ta en tur till Apoteket idag eller imorgon för att inhandla lite medikamenter tänkte jag...i .Snart fastnar väl allt som är och jag får bihåleinflammation och sen blir jag typ aldrig frisk...det får jag nämligen 100% av gångerna när jag är såhär förkyld. Lite Rinexin och Rhinocort kanske kan hjälpa till...

Det är så himla lugnt här på jobbet idag så nu ska jag fortsätta med lite julpysslande tänkte jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback