På G igen...

Ja nu är det banne mig dags att gå till jobbet igen. Börjar få krupp av att gå här hemma och dra...Känner mig oändligt mycket bättre och tack vare hostmedicinen så har jag stoppat den där hemska rethostan. Ska fortsätta att ta den tills den är slut tänkte jag. Hur länge det tar tills jag är helt återställd är en annan fråga men jag får väl försöka att ta det lite lugnt med träningen ett tag till...Nu är det ju mycket annat som är på G. Stefan fyller till exempel år på söndag så imorgon blir det lite firande av honom. Sen på söndag ska vi fixa lite julskyltningsgrejer på jobbet och nästa vecka blir det till att få iordning här hemma inför första advent. Kul saker som jag älskar att pyssla med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback