Snöstorm...

Ja inte var det så värst mysigt att gå på skyltsöndag idag men nu är det avklarat. Fixade i alla fall en julklapp så det var ju i alla fall nästan värt det...
Var på cafét och fikade med Jonas och Ulrika och sen tog vi en sväng upp till ett riktigt vindpinat torg.


Lina på en översnöad isbana. Det tyckte hon i alla fall var lite roligt...

Sen tog vi en snabbsväng ned till morsan och jag fick med mig några "God Jul"-bokstäver därifrån som inte fanns senast jag kollade. Nu fanns de i alla fall så nu har jag två olika uppsättningar. Ska ha den ena på TV-möbeln i vardagsrummet och de andra i köket tror jag...

Sen gav vi fan i allt, grävde fram bilen och for till Götes och åt mat istället. Där var det betydligt varmare och skönare och Lina fick en godispåse dagen till ära.
Insåg att det är fullständigt vansinne att köra ut till Sellre i det här vädret särskilt med tanke på att många hade sagt till att de inte kunde komma på gympan idag så jag ställde in. Lika bra det.
Nu sitter jag därför hemma och myser istället. Stackars Peter står fortfarande kvar på torget och fryser....

Stefan befinner sig på julmarknaden på Liseberg och jag ringde och förvarnade att det nog kan bli ganska så besvärligt på hemresan. Vad jag har förstått så är det väääldigt mycket snöyrande även söderut. Kommer ju ihåg hur det var när vi gjorde den resan i vintras...Hoppas att de tar det lugnt och att allt går bra...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback