50-talsparty...

...ska jag på ikväll. Det är min gamla klasskompis V. som fyller 30 år och firar detta med 50-talstema. Satt på nätet igår och kollade olika sminkningar. Jag är har ju totalt noll koll när det gäller sådant (har aldrig varit intresserad) men ju mer man kollade desto roligare såg det faktiskt ut. Gjorde en liten provsminkning efter att ha sett en instruktionsfilm på Youtube och det blev ganska bra förutom att mina kråksparkar blev i kraftigaste laget. Jag såg ut som Amy Winehouse och det gillas inte... Ska ta en tur till Alexanders sedan och införskaffa mig lite attiraljer sen...Annars är det mesta klart tror jag...Den försvunna necessären från Plaza har också kommit tillrätta så nu har mitt övriga smink anlänt. Tvåhundratjugo spänn kostade det äventyret...suck!

Just nu är jag barnvakt åt Linnéa eftersom brorsan hjälper mamma i affären. Sen ikväll när festen börjar så byter vi. Det är full fart på de små flickorna kan jag tillägga...

Näe...kanske dags att få i sig lite frukost också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback