Färdiggympad...

...och hungrig som fan! Jäpp. Det är jag nu och står otåligt och väntar på att min kasslergratäng ska bli klar. Oftast så brukar jag äta en ganska stor måltid innan gympapasset eftersom det är så sent somk sex men idag blev det bara en hamburgare vid två tiden så nu är mina energireserver helt slut....

När jag åkte hem i bilen så tänkte jag på hur annorlunda det känns att träna nu om man jämför med i våras när jag bar omkring på nästan tretton kilo till. Vilken skillnad det är! Både under passet och efteråt. Visst är det fortfarande jobbigt men det känns ändå så lätt på något vis. Dessutom kan jag behålla fokus bättre på övningarna eftersom jag själv inte behöver slita lika mycket som förut. På gympan så måste jag ju vara med själv hela passet igenom och det är också därför det passet är både jobbigast och roligast. Efteråt känns det också bättre. Jag återhämtar mig snabbare och blir piggelin istället för trött. Så himla gött!

Nu väntar ny arbetsvecka men det är min "korta" arbetsvecka, det vill säga när jag bara jobbar fyra dagar och inte helgen. Den gillar jag! Sen nästa helg är det dags att ställa bak klockan för då är det vintertid som gäller...Sovmorgon på söndag med andra ord...

Gillar inte att klaga på er kära bloggläsare men nu har det allt varit väääldigt dåligt med kommentarerna den senaste tiden...Skriv en kommentar någon gång...det piggar upp...så ska jag försöka bli bättre på att kommentera de bloggar som jag läser...

Ha en skön söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Lena

vad duktig du är som lyckas så bra skall ta i tu med min träning snart blir onekligen inspirerad av dig hur orkar du med alla pass

2010-10-25 @ 10:18:06
Postat av: Linda

Go Tessan! Du är så duktig!

2010-10-25 @ 19:24:56
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Tessan

Tack Lena och Linda! Det är sådana kommentarer jag blir extra glad av!! :))

2010-10-26 @ 09:44:01
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Sveinalbertine

Keep up the good work.

2011-10-13 @ 13:19:07
URL: http://sveinalbertine.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback