Inte många knop...

Ja herreguud vad lugnt det är här hemma idag...inte mycket blir gjort alls...
Beror naturligtvis på partajandet igår. En sjujäkla fest blev det och vi var väl inte hemma förrän vid halv tre-tiden tror jag....
Mådde ganska bra till en början imorse men sedan kom huvudvärken och en hel del skakningar...var bara att bota med lite Ipren så var det snabbt borta för min del. Peter är dock lite segare än mig men han är ju gammal också he he...

Jag är i vilket fall som helst väldans glad över att jag var förutseende nog att be Åsa att ta gympapasset åt mig ikväll. Det hade jag inte haft energi att genomföra idag. Kanske borde man dock ta sig ut på en prommis i det fina vädret för att få en nypa frisk luft.

Angelina har ju sovit hos Glennsan inatt och efter en och en halv dags härjande med kusinen så är hon också ganska lugn...

Nu ska jag roa mig med att lägga upp lite bilder...lagom sysselsätting en sådan här dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback