Inte mycket gjort...

Näe idag har jag haft en riktigt slappardag. Händer typ ingenting just nu. Tvättar lite, städar lite här och där (tog micron en omgång förut) och dricker litervis  med kaffe.

Har precis kört igenom lite nya styrke-övningar som jag ska ha på gympan ikväll. Man måstre variera sig lite mellan varven så det inte blir trist...Ska köpa lite ny musik också från cd.on under veckan för det är en hel del nya låtar som jag vill ha. Attans vad smidigt det är när man kan köpa exakt vilka låtar man vill ha och inte en hel cd-skiva. Precis som det ska vara. Leve valfriheten!

Såg "Sherlock Holmes"-filmen igår kväll. Har funderat på att hyra den många gånger men det har alltid varit någon annan film jag hellre har velat se men igår var det faktiskt ingenting annat som lockade...
Den var oväntat bra tycker jag. Robert Downey jr är suverän som den smått neurotiske och supersmarta Holmes.
Jag gillar även Guy Ritchies filmspråk som är väldigt snyggt, våldsamt och modernt. Han kör på i samma "lock, stock..."-stil men den här filmen har antagligen kostat åtskilligt mer att spela in. Fina Londonmiljöer också där man får se Tower Bridge under uppförande...
Ska bli intressant att se uppföljaren med Noomi Rapace när den kommer så småningom...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback