På G igen...

Trodde faktiskt att jag skulle vara helt slut idag efter helgens bravader men det gick bra att masa sig upp klockan sex. Stefan däremot försov sig över en timme trots att väckarklockan ringde och jag ringde typ femhundra signaler med telefonen...
Det var dödens lugnt på jobbet idag så det var städning som stod överst på schemat. Då går tiden undan vill jag lova när man börjar med sådana projekt....

Hade tänkt att gå på cirkelträning ikväll men Bittan ringde och frågade om vi inte skulle gå till gymet istället. Sagt och gjort. Blev lite hårdare tempo idag än i lördags och vi hann med ganska så mycket på en timme. Löpbandet, roddmaskinen, ben, axlar, biceps, bröst och rumpestumpen. Jag var i alla fall ordentligt trött och svettig efteråt. Kul att få lite sällskap också.

Nu ska jag kolla på "Lite sällskap" innan jag ska påbörja Camilla Läckbergs senaste bok "Fyrvaktaren" som jag införskaffade idag. Sträckläsningsvarning på den misstänker jag...

Idag har jag fettboostat för att kompensera alla jäkla kolhydrater jag tryckte i mig igår. Ajajajaj vad mycket onödigt som gick ned...Götesmat, köttfärspaj och CHOKLAD så imorse var inte vågen lika snäll....
Nu är det hårdkörning igen i några veckor framöver och det ska inte unnas värst mycket. Får sätta lite fart på maskineriet igen...

Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback