Sista dagen...

...före den efterlängtade semestern och den känns alltid seeeg. Man trappar liksom ned litegrann när man vet att man ska vara ledig. Nåja, det är ganska så lugnt här idag också så det kan ju bidra förstås...

Blev lite glad förut över att ett en kund som jag gjorde en special-vegetarisk smörgås till kom och tackade så mycket efteråt och berättade att den var supergod. Sådant kan jag bli lite extra glad över...då känns det ju lite mer tacksamt att stå och göra specialsmörgåsar....naturligtvis ska man också klaga om det är något som man inte tycker är bra. Det är ju inte lika kul att höra men det är bättre att ta det direkt med oss som jobbar än att sprida det vidare till andra ute på byn. Oftast kan man ju faktiskt göra något åt saken på direkten...

Nu ska jag i vilket fall som helst göra en smörgåstårta för nu är min lunch över...

Åt sjötunga ifrån Rincon idag och den var som vanligt supergod!!! Hade verkligen längtat efter fisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback