Vad skulle det vara bra för?

Usch idag känner jag mig inte alls piggelin...antar att det har med massagen att göra för idag har jag faktiskt ont lite här och där i nacken. Strålar upp mot huvudet gör det också...Hoppas att det betyder att cirkulationen har kommit igång så det för något bra med sig.

Igår kväll orkade jag faktiskt inte somna heller eftersom jag var så stel och öm och eländig. Det kan ju också vara en bidragande orsak varför jag känner mig lite off idag...

Nåja...bara att bita i det sura äpplet och fortsätta bland dammråttorna i sovrummet. Sen ska jag ta mig en tur ut till Jessica på eftermiddagen. Det är alldeles för sällan jag hinner det och Lina behöver nog röja av sig lite. Ska bara avvakta tills Nicole kommer hem ifrån skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback