Lååång startsträcka...

...har jag oftast när jag är ledig. Då ligger jag gärna kvar så länge som möjligt i sängen och halvsover eller fipplar med min Iphone. Som tur är gillar Angelina också att ligga att dra sig och kolla lite barnprogram och så. Sen sent om sider så vankas det frukost och den avnjuts i minst en timme. Underbart avkopplande! Nu när jag inte kör Stefan längre på morgonen så är alla våra mornar mycket mindre stressiga. Stefan får sova en timme längre så han är klart piggare när han ska upp och Angelina somnar ju tidigare på kvällarna nu så hon är inte heller några problem att få iväg i tid. Dessutom kan jag börja en halv timme tidigare på jobbet och då blir min dag mindre stressig också. Ska bli så skönt att slippa halka runt på den där slingriga och dåligt underhållna vägen när sen isen och snön anländer. Är det massor av snö så kan jag skippa bilen och gå till jobbet istället.

Nu däremot så måste jag slita mig från frukostmyset och göra mig iordning för det är snart dags för fyraårskontroll och sedan ska vi hinna med en snabbsväng till M. och E. innan vi drar vidare till Arvika...

Ha en bra dag allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback