Lite gammalt...

ska jag lägga ut nu. Bilder alltså. Från i helgen när vi var på Kick off ute i Karlanda...Det har varit så jäkla fullt upp så jag har inte hunnit förrän nu.


Lite softande innan det stora allvaret börjar...tiokampen kan börja...


Kristin spänner bågen (eller är det Karin? Inte helt lätt att ha med enäggstvillingar i samma styrelse!)...Hon var med i mitt lag i alla fall...


Christina skjuter skarpt...


Att sätta en hästsko runt den där lilla pinnen var inte så himla lätt. Jag var glad att jag lyckades hamna inom rutan...


Christina var den enda av oss som lyckades att fånga "tjuren" med lassot och det på första (och enda) försöket dessutom!


Birgitta försöker få ordning på grejerna...


En av de roligaste stationerna på tiokampen var den här...Här är det Kristin som tar sats för att sopa till Christina...


...och ner i backen hon föll...


Per fick fajtas mot den andra systern...


Kampen var jämn i det sista och sumobrottningen skulle avgöra allt....


Först en högtidlig inledningsceremoni och sen...


...kunde fajten starta på allvar...


Kristin är besegrad men tar sig inte upp så Tina får rycka in. Man var inte speciellt smidig i den där dräkten kan jag lova...


Per visade ingen pardon när han fullkomligen vräkte ned Karin i marken...Jag fick brottas med Lars. En fullkomlig omöjlig uppgift att klara men det var riktigt roligt, men varmt inne i dräkten...


Vårt lag, "Pers gang-bang", vann med minsta möjliga marginal....väldigt skojigt att det var så jämt in i det sista...


Alla tar igen sig i kvällssolen...


...innan det var dags att ta för sig av den digra grillbuffén...


Mycket LCHF-vänlig mat!!!! Väldans god var den också...


Jag fick också vara med på bild till sist...


Per dricker "kone-vin"


Det blev lite kyligt när solen försvann så kaffet tog vi inne i den fina restaurangen och det berättades många roliga historier....

Sammanfattningsvis en mycket lyckad kick off. Jämn och kul tiokamp, underbart sommarväder, god mat och mycket skratt.Synd bara att inte fler kunde hänga på för det är nyttigt att göra saker tillsammans som inte har med träningen att göra...det blir säkerligen flera besök i framtiden skulle jag tro....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback