Mâtensbilder i massor...

Här kommer det en massa bilder från helgen som har gått. Personligen tycker jag att det har varit den bästa mâten på år och dag. Har träffat en massa roligt folk, fått åka karusell, äta mâtensgodis och partat järnet utan att bli bakfull. Dessutom har ju vädret varit övervägande fint och inte för kallt. Som vanligt är det dock ändå ganska skönt när det är över...

En stor del av tiden har ju naturligtvis spenderats på tivolit. Hoppborgen älskade Lina och det var inte helt lätt att få ut henne därifrån...




MC-bruden...


Jag låtsas att sura...


"Masken" var Linas absoluta favorit så det har blivit ett x antal turer under helgen...


I kålsoppeståndet på fredagskvällen. Jag har ätit kålsoppa i dagarna tre. Gott gottigottgott. Lina käkade dock upp frikadellerna som jag tycker är superäckligt...


Vår glada lilla tös!!!


Bild från lördagen...Lina börjar bli en aningens trött och sliten..


Jag och Lina åker "masken"...


Idag ville Angelina till min fasa ha sockervadd. Försökte med att villa bort det hela men se det gick inte...Hon åt typ tre tuggor, kom på att det var kletigt (och i mitt tycke fasansfullt äckligt) så sen fick jag kasta resten...


Mikaela i snygg rosa hatt som kommer att dyka upp på fler bilder lite längre ner...

Och så vidare till partybilderna...


Don Pedro på väg till Bittan och Morgan...


Jag på väg till Lotta...


Ja vad säger man? Systrarna Broms...


Ing-Marie och Ulrika


Maria med sambo...


Ulrika är glad i hatten...


Hela hattmaffian...


Johan och Ulrika...


På vägen upp till mâten så fick jag och Ulrika för oss att vi skulle göra en egen T-shirt med tryck på...den här mannen fick fullt upp kan man säga...


Vi fick vänta och vänta och vänta...


...men vi hade väldigt roligt under tiden...




Resultatet....men han glömde ju hjärtat ju...


Sen åkte vi virvelvind så det stod härliga till och hann även med Extreme innan vi drog vidare till öltältet...


...och röjde loss...Golden Retrievers var kanonbra!!!


Lyckades fånga min gamla klasskamrat, Peter på bild också...


Nattamat...Ingen LCHF här inte...



Sen var det hög tid att rumla hemåt. En helt otroligt rolig kväll blev det....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback