Sjukt...

...är det här idag...Stefan är inte pigg idag och har ont i huvudet och väldigt ont i halsen. Troligtvis även lite feber. Angelina är också jätteförkyld och hostar och snorar. Hoppas i alla fall att de är friska till mâten...

Jag ska snart fixa frukost och sedan blir det full fart resten av dagen. Ska försöka börja mixa cirkelträningsskivan eftersom min käre sambo fixade till programmet på datorn igår. Känner att det börjar brinna i knutarna nu...
I eftermiddag ska jag jobba sista timmen för Lotta som ska på fotboll och sen blir det Hjärt & Lungräddningskurs hela kvällen. Rösta ska jag också försöka hinna med...

Såg andra avsnittet av "Lite sällskap" igår och det var ju minst lika sjukt kul som sist. Dock inga bilder ifrån Årjäng men jag misstänker att det kommer i nästa program...Huga! Det dök upp en gammal bekant i programmet också. Daniel Kallin som var ihop med min gamla klasskompis förr i tiden....hehe...

Näe nu får jag fixa lite ägg och bacon...so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback