Ytterligare en sen kväll...

Ja då sitter jag då här igen och klockan är alldeles för mycket...suck!
Har fortsatt att fippla med medlemsutskick och utskrifter men allt tar ju sån jävla tid!!! Nu skickar vi ju ut den mesta infon via mejlen och det bör ju vara lätt och smidigt. Men INTE idag! Det var någon adress som var fel och när jag hade fått dit alla namn och skulle skicka mejlet så FUNKADE det inte!!! Till slut lyckades jag lokalisera problemet men något som borde ha tagit en kvart av min tid tog över en timme! Sen är det ju några som inte har mejladress och dem skickar jag vanliga brev till så nu har jag precis suttit och slickat igen det sista kuvertet. Gött att ha det klart!

Imorgon bitti ska jag åka och hämta hantlarna och grejerna som jag har beställt till cirkelträningen. 59 kilo grejer har jag beställt så jag hoppas att jag får hjälp med att lyfta in det i bilen...
Efter jobbet får det bli en tripp till Karlstad för att inhandla födelsedagspresenter till en massa ungar. I den här familjen är vi många som fyller på hösten så det blir en del som ska införskaffas. Angelina får stanna hos mormor för nu är det inte lika lätt att ha henne med när det ska shoppas presenter...Har faktiskt ingen aning vad jag ska köpa. Hon önskar sig bara "en massa leksaker" när man frågar henne men kan inte precisera riktigt vad....Det blir nog både leksaker och nyttogrejer (läs kläder och skor) skulle jag tippa på...

Apropå födelsedagar så är det snart bara en månad kvar tills jag fyller trettio. Bara så att ni vet så önskar jag mig enbart pengar för nu vill jag verkligen komma ut och resa! Bittan och Morgan for till Mallorca idag och jag är såååå avundsjuk!!! Jag har ju för fasiken knappt lämnat landet på fyra år (Askim räknas inte)!!! Peter och jag pratade om det ikväll men han vet inte riktigt när han kan ta semester. Vi skulle ju egentligen ha åkt till Florida nu om ett par veckor, men eftersom han hastigt och lustigt blev fast anställd så får han vänta litegrann med semestern...Nåja...då har man något att längta till i alla fall. Vi ska väl försöka med Florida men just nu skulle jag nästan gå med på att åka var som helst där det finns fina stränder, sol och en schysst pool. Måste bara fixa pass först...kan ju vara bra att ha....

Nu ska jag försöka sova några futtiga timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback