Ännu en gråtrist dag...

...ser det ut att bli men det verkar som om finare väder är på ingång. Vi får väl hoppas...man blir lite trött av det här gråvädret har jag märkt.
Nu ska jag snart åka till morsan och hämta Angelina som har sovit där inatt. Själv var jag ju på golfmöte på hotellet igår kväll och vi bowlade, käkade tacobuffé och tölade. Väldigt trevligt. Det börjar närma sig golfsäsong nu...shit vad kul!

Är ju ledig idag också men har som vanligt litegrann på agendan. Ska köra spinningpass med elever ifrån ÅGY-skolan vid halv två och sen ska jag och Lina till badhuset. Blir nog bra med det....Nu får jag nog skynda mig att göra mig iordning och komma iväg! Får skriva lite mera sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback