Äntligen fredag!

Eller äntligen och äntligen...känns som om veckorna rusar iväg så jag tycker att det nyss var fredag. Jag har inget som helst problem med att få veckorna att gå...men det är ändå något speciellt med fredag trots att jag jobbar lördag även denna vecka.

Ny månad är det i alla fall och idag ska vi ju luras hej vilt. Inget som jag brukar göra för jag har taskig fantasi på den fronten och faktiskt så tycker jag det där med aprilskämt känns lite fånigt på något vis...
Men det blir säkert någon annan som kommer att få roligt på min bekostnad under dagen...jag är ganska så lättlurad....

Nu ska jag snart göra mig iordning för jobb....
Ha en trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: nadja

Ville bara säga att jag tycker du är en inspiration. Du visar mig att allt går. Har just börjat min -30kg kamp så att se hur andra lyckas är motivation. Massor med vårkramar

2011-04-01 @ 20:55:24
URL: http://www.nadjajonssons.blogspot.com
Postat av: Tessan

Oj nu blir jag glad när du säger så! Det är klart att det går! Allting går bara man har tillräckligt med ork och motivation. Lycka till!!! Kram på dej själv

2011-04-01 @ 20:58:07
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback