Grattis Kungen!


Om inte jag är helt ute och cyklar så är det ju Kungens födelsedag idag! Grattis Kungen!

På tal om kungligheter så var det ju Royal wedding igår, det missade väl ingen...Peter hade till och med fått skäll när han bröt TV:n för en norsk dam som ville se på bröllopet.
- Du vet väl om att det är bröllop idag?! kom damen och påpekade för min käre sambo.
- Det är inte jag som gifter mig i alla fall, svarade Peter med ett leende på läpparna...haha...
Har inte sett någonting mer än bilder från bröllopet men ska försöka att kolla lite klipp senare...


Hon var ju otroligt vacker, Kate, och vilken klänning sen...WOW vad snygg! Slog Victorias från förra året med hästlängder tycker jag...Prins William var inte lika snygg tyvärr...han har ju förr alltid haft ett betydligt mer fördelaktigt utseende än sin bror ( och naturligtvis sin far som är något av det styggaste jag ser)men nu såg han fruktansvärt gubbig ut tycker jag...den begynnande flinten är ju inte heller kul...och den där utstyrseln är ju horribel med alla färger hit och dit...Storbrittanien är verkligen ett land som har stannat på 1800-talet...

Hoppas att de lever lyckliga i alla sina dagar....Det brittiska kungahuset har väl kanske haft nog med äktenskapsskandaler för ett tag framöver...


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag såg Bröllopet!! Kate är fantastiskt vacker och jag håller med! Klänningen var 15000 gånger snyggare än vickans! MEN! Jag tyckte att viktoria och daniels bröllop var med personligt och äkta! Detta var väldigt stelt! Men brudparet tycks ha slappnat av lite efter själva cermonin! :)

2011-05-04 @ 13:28:17
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback