Nu blir det...



Ja nu är det soffläge som gäller innan det är dags att ladda för en ny arbetsdag imorgon...
Undrar om det finns någon bra film att kika på? Antagligen inte...Har slölyssnat på Så ska det låta och konstaterat att Linda Pritchard har en rätt så skön pipa.

Idag har det varit full sula hela dagen och jag har haft huvudvärk merparten av den. Tror att det kanske kan vara pollenallergin som ger sig till känna (känns lite tidigt men kanske...) så jag skuttade iväg till Apoteket och införskaffade lite Rhinocort och tillsammans med Ipren så gav huvudvärken till slut med sig framåt eftermiddagen.
Nu ska jag bara softa resten av kvällen i min fina fredagsmyströja...


Kommentarer
Postat av: nadja

Hej. Tänkte fråga om detta med träning och lchf. Vad äter du före och efter träning? Har läst att fettförbränningen är mer på morgonen och att träning då är effektivast? Vore så tacksam om du besökte min blogg för ett svar. Kramar från Nadja

Ps, tycker du är grymt stark.

2011-04-04 @ 01:00:58
URL: http://www.nadjajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback