Påskdagen och Karlstadtur


Imorse vaknade vi i bra tid (07.30) och det är inte fel när man ser detta när man kommer utanför dörren. Så himla fint är det här...



Sen blev det lite uppröjning efter gårdagens middag och frukost. Lasse sov i timmerstugan inatt och han kom också ner efter en stund...

Hade helst velat stanna kvar i Ösjön hela dagen men jag hade lovat Lina att vi skulle åka till Leklandet eftersom Glennsan med familj och vänner skulle dit. Med andra ord så kastade vi oss hemåt ganska så direkt efter frukost och bytte om och for vidare mot Karlstad.


Har ju aldrig varit på Leklandet förut men bara hört lovord och jag kan bara instämma. Lina trodde nog att hon var i himmelriket när hon kom in och fick härja fritt.


Hon satte full fart direkt och det var bara att hänga på. Jag var helt slut efter 45 minuter. Där kan vi snacka om träningspass. Klättra, krypa, hoppa...om och om och om igen...


Studsmattan provades naturligtvis...


Liksom bollhavet...


Linnéa, Glenn och Angelina i full fart nedför rutschkanan


Lite läskigt tyckte Lina det var till en början att gå på dessa högt över marken...Förstår henne...


Angelina och Lisen åker jättefort...


Spelautomaterna var väldigt intressanta...


Angelina och Lisen busar och slår kullerbyttor...


Buskompisarna delar på en Slush


Lina tyckte det var lika skoj som sin mor att slå på de där gubbarna som poppade upp...


Den här rutshkanan provade vi INTE på. Den sluttade verkligen rakt nedåt. Skulle nog få betalt om jag skulle prova den. Glenn däremot testade...

Efter tre timmar så tog orken slut.

Ett fotbollsmål införskaffades och när vi kom hem skulle det liras förstås...


Stefan ville också vara med...


Till mig köpte jag två basiclinnen på Stadium, detta på bilden och ett vanligt svart


Plus dessa fräcka tygskorna


Lina fick tre par färgglada byxor för hon har dragit iväg så in i bomben på längden så det finns nästan inget som passar längre. Stefan fick ett par shorts.

Var ganska så slut sen efter en fullrulledag kan jag lova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback