Soffläge

Åååå vad gött med en ledig helg! När man har jobbat två lördagar på raken så uppskattar man verkligen ledigheten ännu mera. Idag var det lite speciellt också med tanke på att det var ljust ute när jag for hem från jobbet. Det var väldigt längesedan det hände senast.

Idag har det varit väldigt mycket folk i farten och då känns det extra kul att jobba tycker jag. Dagen bara svischar iväg. Tyvärr har det ju blåst nästan storm idag med men jag hoppas att det blir bättre imorgon för då ska vi ta en tippenrunda eller två eller tre...vi får väl se hur många som krävs innan garaget och förrådet är tomt på skräp:))

Sen på eftermiddagen blir det naturligtvis hockey på storbilden. FBK förlorade ju tyvärr långmatchen igår men jag tror på seger imorgon. De är bättre än Skellefteå och jag är 100% säker på att det blir SM-guld i år.

Undrar om jag ska gå upp tidigt och ta den där löprundan imorgon eller om jag ska vänta tills på lördag? Hmmm...brukar aldrig orka släpa mig upp när jag inte behöver men det är ju skönt att komma igång tidigt egentligen när man är ledig så blir dagen liten längre...

Nu sitter jag i alla fall och slappar efter att ha intagit en kebabrulle. Är mätt som en gris....Väntar på att "The wedding singer" ska börja. Har sett den hur många gånger som helst men jag har en förkärlek för Adam Sandler-filmer så jag kan gärna se den igen...finns inte så mycket annat att se heller för den delen.
Brukar kolla på Så ska det låta ibland i brist på annat men det gick helt bort idag när Lotta Engberg var med. Jag klarar inte av att se den där människan. Hon ger mig rysningar...brrr...

Peter sitter brevis mig och kollar in Hjertmanskatalogen på nätet (båttillbehör) och drömmer om sjösättning. Ska bli så kul när man kan komma ut med båten igen! Hoppas på en fin sommar med många härliga turer med Millan...

Idag öppnade rangen ute på golfbanan också...Nu är det inte många veckor kvar innan det är dags att svinga igen! Shit vad kul! Våren och sommaren är verkligen vida överlägsen vintern som årstider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback