Softarmorgon...

Ledig idag och jag och Lina softar i sängen. Hon borde vara hyfsat utvilad för när jag kom hem ifrån spinningen igår så sov hon fortfarande! Hon sov med andra ord från halv fem igår eftermiddag tills klockan var tio. Inte så pigg med andra ord. Sen tog det ett tag innan hon somnade igen men hon vaknade inte förrän halv åtta imorse. Min förkylda lilla gumma...

Idag står som sagt sjukhusbesök på schemat. Vi ska till "Verkstan" som det så fint kallas i Arvika. Ganska så skönt att slippa att åka till Karlstad igen som det tydligen var meningen att vi skulle göra först. Ska bli intressant att höra vad de säger och om Angelina är medgörlig eller ej. De ska med 100% säkerhet kolla i halsen och det brukar ju inte vara någon höjdare...det vet man ju själv. Huvudsaken är att något görs och att hon förhoppningsvis får rätt sorts mediciner. Personalen på dagis påpekade att hon ofta är trött och inte orkar med på eftermiddagarna och det är ju inte så konstigt när hon sällan får sova ostört en enda natt.

Ikväll ska jag på möte med "golfdamerna" på hotellet. Det blir bowling, mat och modevisning. Har missat detta föregående år när det har varit så det ska bli kul. Enda smolket i glädjebägaren är att detta möte äger rum samtidigt som FBK spelar sin första finalmatch. Lite taskig timing men man kan ju inte få allt...det blir ju fler matcher...Gissa om jag kommer att ha träningsvärk imorgon! Har inte bowlat på evigheter och det brukar ta hårt på min rumpa och min underarm vet jag av tidigare erfarenheter.

Nu ska jag försöka att få i min lilla skrutta lite frukost. Själv har jag smällt i mig både äggröra (med massa grädde), prinskorv och två koppar kaffe så jag klarar mig en bra stund framöver...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback