Trött och depp

Idag har jag gått i dvala hela dagen har det känts som...var supertrött imorse när jag skulle masa mig upp och det blev inte bättre av att jag inte kunde sträcka ut vänster knä ordentligt. Någon muskel hade väl fått sig en rejäl törn under löpningen igår och jag var tvungen att mjuka upp ordentligt innan jag kunde gå som vanligt.


Lina har kommit på att det är väldigt roligt att cykla den korta biten till dagis så hon sätter dockan i barnstolen och drar iväg...

Var trött hela dagen på jobbet också och det kändes som om jag inte fick något vettigt uträttat. Arbetsdagen gick ändå superfort på något konstigt sätt.
Efter jag hade hämtat Lina så tog vi en fika innan vi for och handlade mat.
Sen blev det matlagning för min del men Lina deklarerade tydligt att Kasslerpaj var inget hon skulle ha...


Nä kycklingklubba som hon hade tjatat sig till på Coop var mycket bättre...En riktig gnagare det där...

Sen har vi bara slappat hela kvällen och jag har inte fått mig för att göra något vettigt trots att jag har en del att ta itu med. Känner mig lite depp faktiskt och lett mig...Hoppas på en roligare dag imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback