Humörsvängningar

Igår var jag ju en aning "lett" det mesta men idag känns allt genast mycket lättare. Behövde nog en ledig dag tror jag. Dessutom så har jag skärpt till mig med maten också och då brukar energin återvända ganska så snabbt. Om folk som inte har provat LCHF visste hur stor skillnad det gör när man inte proppar kroppen full med kolhydrater...näe jag ska INTE predika men det är så. Som natt och dag.

Sen kan humöret blivit bättre eftersom jag faktiskt har fått spela lite golf också. Till och med två dagar på rad! Det ni! Å andra sidan så har dessa två rundor inte innehållit värst många glädjeämnen så jag kan inte se hur det kan ha påverkat mitt hunör till det bättre. Äh skämt åsido. Det är aptrist att jag fullständigt har tappat svingen och allmänt suger på golf men ändå skönt att röra på sig och Bittan har ju erbjudit trevligt sällskap (och väldigt bra spel också). Nu får jag ju skärpa till mig snart så att hon inte blir för styv i korken :))



Imorgon är jag ledig. Igen. Halleluja! Då ska vi äntligen åka och hälsa på våra före detta grannar. Skäms för att vi inte har gjort det än men imorgon blir det av! Ska bli kul för Jonna och Angelina att leka lite. Angelina har pratat väldigt mycket om Jonna de senaste dagarna så jag antar att hon saknar henne en hel del fast hon är för liten att sätta ord på känslorna.

Sitter just nu och bloggar samtidigt som jag har en Facebook-konversation som handlar om just golf med min gamla klasskompis P. Hon har precis börjat spela och vi bara MÅSTE hinna ta en runda tillsammans innan vintern är här!!! Vi smider STOORA planer ska ni veta!! Kan bli hur galet som helst....

Nu ska jag kika in på andras bloggar en stund och sen blir det kudden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback