Kameratömning

Hej hopp! Onsdag morgon och jag och Lina sitter och äter pannkaksfrukost. Eller ja...Lina äter vanliga pannkakor och jag käkar en wrap. Man hinner med mycket om man går upp redan halv sju när man egentligen har sovmorgon:)) Till och med egen jordgubbssylt har jag slängt ihop....

Det var längesedan nu som jag tömde min mobilkamera. Stefan ockuperar min laptop nästan jämnt och det är den enda datorn i huset som jag kan ladda in bilderna och således blir det inte varje dag längre...Men här kommer lite bilder från den senaste veckan....


Lina gör sig iordning för dagis. Just den här dagen så hade hon kombinerat alla världens färger och mönster på kläderna:))


Här syns det lite bättre...Hon brukar vara duktig på att matcha men den här morgonen blev det lite påskkärringstil men om inte jag missminner mig så var inte unga fröken på något vidare humör så det var inte läge att påpeka den saken...


Den första bilden Glenn skickade på min brorson. Han har förresten fått ett namn nu. Filip ska han heta den lilla trollungen. ÅÅå jag måste nog snart ta svängen förbi igen och hålla lite....


Den här bilden skickade morsan till mig i lördags när hon passade både Linnéa och Angelina.


En mörk och suddig outfitbild på mig från i lördags innan jag gick till hamnen. Var så nöjd över att jag fick ned min brutna tå i de bruna kalvskinnstövlarna!


Linas sten som hon släpade hem från dagis igår. När hon frågade om hon fick så var mitt instinktiva svar NEJ men när dagispersonalen förklarade att hon hade lekt på gården med den där stenen i flera månader så veknade jag förstås...Det första hon gjorde var att slänga den i hallgolvet och resultatet förstår ni säkert. Den där väger flera kilo. Den heter i vilket fall som helst Bertil och står nu inne på Angelinas rum. Haha vilken fantasi den tjejen har!

Idag ska jag faktiskt jobba eftermiddag. Lite ovant för jag har ju jobbat torsdag och fredag eftermiddag i flera år. Nu blir det onsdag och torsdag istället. Tror att det kommer bli bättre för då blir det inte så himla många timmar i rad när jag jobbar helgen. Det passade Lotta väldigt bra också eftersom hennes ungar har fotbollsmatcher många onsdagkvällar. Alla nöjda och glada.


Nu ska jag blogga lite på de andra bloggarna och sen göra mig klar för jobb. Ha en skön onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback