Ledig weekend...

...och vad ska man hitta på då?

Jo vi trotsar väder och vind och åker ut på sjön. Vi har både värme och kapell så vi klarar oss alltid :)) Lite frisk luft är just vad jag behöver just nu känner jag. Har ju inte varit ledig en helg på en månad så jag är väldigt sliten nu. Igår kändes det inte som om jag vaknade på hela dagen och det är inte ofta jag är sån. Brukar vara piggelin för det mesta men nu börjar det ta emot i både kropp och själ.

Fick sova i alla fall till åtta idag (något tidigt om ni frågar mig) och sen var det full fart på Angelina som ville upp och ha frukost. Hon kör alltid med det där för att få upp oss men sen när vi väl har masat oss ur sängen så är det inte så noga sen:))

Igår kväll blev det inte många knop gjorda. Kollade på "The fighter" och sen blev nattinatt. Filmen var bra med en otroligt bra rollprestation av Christian Bale som före detta proffsboxare som fastnat i knarkträsket. Bygger på en sann historia. Se den om ni inte har gjort det redan.



Nu ska jag försöka att klä på mig och kanske hinna dra ett varv med dammsugaren innan vi drar iväg. Ser ut som fan på golven här och finns det något jag hatar är det när det fastnar skit under fötterna! Jag går ju alltid barfota också och då blir det ännu mera påtagligt när det är dags att städa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback