Nytillskott i familjen!


Vid halv ett-tiden inatt så skickade brorsan ett SMS där det stod: "Susar in på BB nu!" och det var verkligen på tiden! Andréa har gått över 10 dagar nu men när jag pratade med henne igår så hade hon i alla fall haft förvärkar.

Imorse vaknade jag av ett nytt SMS där det stod: "Tjo! Lillkillen dök upp;)) 03:16, 3730 gram och 53 cm lång.  Allt gick bra". Undan gick det i alla fall:))

Tjihooo! Nu blir det bäbissnoozande i helgen! Som jag har längtat! Jag och Lina har under morgonen spekulerat i vad lillgrabben ska heta. Jag föreslog Styrbjörn (som är det roligaste namnet jag vet) och Lina tyckte att Neo var fint...tror i alla fall inte att mitt förslag går igenom:))
Att det blev en kille var ingen direkt överraskning för det har jag varit tvärsäker på ifrån start. Brukar ha ett sjätte sinne för sånt (förutom när exgrannen födde förra gången men då var å andra sidan alla helt chockade...)

Grattis än en gång till er Glenn, Andréa och Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback