Som vanligt igen...

Ja idag var allt som vanligt igen på jobbet. Skolan har börjat, sommarjobbarna är borta och hösten är här på riktigt. Ja kanske inte vädermässigt för idag har det ju varit kanonväder! Gött!
Ringde och bokade tid hos kiropraktorn men fick inte tid förrän på torsdag. Hade hoppats på imorgon men det får gå. Känns bättre när jag rör på mig men vänsterarmen och fingrarna är liksom lite bortdomnade och nacken och skulderbladet är ömt som tusan. Får se hur det blir nu när jag snart ska gå och lägga mig. Igår hade jag ju så satans ont att jag inte kunde ligga på någon sida utan att det högg som svärd i nacken.


Har tagit det ganska så lugnt den här eftermiddagen. Lina har lekt med Lisen och jag har lagat mat och dragit ett varv med dammsugaren.


Katten har suttit på grannens garagetak och spejat...

Imorgon börjar Stefan skolan och jag undrar just hur länge jag behöver bråka med honom innan han kommer att kliva ur sängen...kan nog bli lite sen till jobbet misstänker jag...
Sen är det ju Spring Väst igen och det är ju alltid kul...har ju inte sprungit en meter sen förra veckan så nu är jag riktigt sugen!!

Nu ska jag i alla fall försöka att sova så får vi se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Svar: Bra gjort :) Jag kom inte ut pa joggning idag...vaknade för sent och da var det redan över 20 grader ute sa det blir för varmt. Ska försöka igen imorrn.

2011-08-24 @ 10:51:16
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback