Äntligen helg!

Ja nu äntligen så kan jag slappa en stund efter en ganska så lång arbetsdag. Började redan klockan sju imorse och dessutom fick jag GÅ dit i minus 21 grader!!! Då piggnade man till fort kan jag lova!
Nu har jag en tacopaj i ugnen (dock inte samma vrålstarka som senast) och under tiden den blir klar ska jag skicka iväg lite vinnarmail till dem som har vunnit mina auktioner på Tradera. Cirka niohundra spänn tjänade jag när man räknar bort frakten...Inte illa pinkat faktiskt med tanke på att allt är begagnat!
Ska försöka lägga ut flera objekt imorgon (har ju hur mycket kvar som helst). Det är bra om man inte har för många auktioner igång samtidigt för då kan det bli rörigt tror jag...Det ska ju faktiskt skickas också...

Senare ikväll blir det Melodifestivalen förstås och jag kommer troligtvis att direktblogga även denna lördag om vad jag tycker om alla bidrag och allt runtomkring som är värt att kommentera:))
Enligt Aftonbladet så ska bidragen tydligen vara ganska så usla ikväll så vi får väl se...Babsan är ju med och det känns ju sådär lagomt seriöst....

Återkommer om cirka en timme...

Kommentarer
Postat av: samira

fin blogg :)

2011-02-12 @ 19:48:05
URL: http://nattstad.se/samiramaria
Postat av: Tessan

Tack så mycket Samira!

2011-02-12 @ 21:04:48
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback