Dagens middag


På söndagarna blir det ganska ofta fisk här hemma. Känns fräscht på något sätt eftersom man oftast äter lite "tyngre" mat på lördagar. Gjorde sådan där lättlagad Findus fiskgratäng (citon och dill) i påse som man blandar med smält smör och breder över. Detta kan ju inte jag äta men jag skrapade bort det och köpte en riktigt fet remouladsås till som jag verkligen rekommenderar. Lohmanders Remoulandsås (4,5g kolisar/100 g). Lägg det på minnet. Unnade mig lite rivna morötter också för det är ju så fantastiskt gott till fisk. Åsså massa citronpeppar över alltihopa också. Nu är jag mätt i magen och laddad för ett hårt gympapass. Ja just det, torskfilé var det jag åt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback