Färgglada smycken...

...gör vår kära dotter i mängder på dagis som hon propsar på att jag ska ha på mig när jag går till jobbet så att alla ser hur fin jag blir då...hur söt som helst och jag gör henne till viljes såklart:))


Det här lilla söta armbandet tycker jag är ok att ha. När jag tittar på det så blir jag alldeles varm i kroppen...


Det här halsbandet kanske är en aningens too much så det hängde jag av mig när jag kom till jobbet...haha...

Idag fick det bli en kebabrulle till lunch (ej brödet då men jag har fått för mig att det är mer kött i rullen än i salladen och så slipper man femtusen ton isbergssallad som man ändå inte äter upp) för jag behöver energi nu när jag ska ägna hela eftermiddagen till att göra bamsesmörgåstårtor samtidigt som jag sjunger ikapp med P4Norges ultimata spelningslista på 80 och 90-talsmusik. Vill ni höra mig skråla så kom in på Broms och ta en fika vetja..

Bittan har förresten landat i Miami. Hon hade tydligen skickat ett SMS till Lotta vid ett-tiden inatt...hmmm...upptäckte nyss att hon hade skickat till mig också men jag hade som tur var telefonen på ljudlöst...

Nej nu är det bara att ta tjuren vid hornen och få lite arbete gjort...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, jag tyckte halsbandet klädde dig fiiint ;-) ... Känner igen typen av gåvor, Oscar är också väldigt kreativ i sin smyckestillverkning och vakar som en hök så att man inte tar av sig kronjuvelerna!

2011-02-21 @ 20:15:52
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback