Gamla bilder...

När jag ändå sitter här och inte har något annat för mig så kan jag ju alltid lägga ut lite gamla bilder....


Den här tårtan gjorde Peter till Stefans femårsdag. Visst är den söt?


På stranden när vi var på Antigua 2002. Ååå vilken härlig dag det var!


En liten och gullig Stefan poå mâten 2002


Jag med finkostymen på...


En otroligt rolig bild på Angelina. Undrar vad det är hon ser???


Angelina nyfödd


Stefan och Mikaela busar


Peter ocg Stefan tjurar, Mallorca 2006


Lina i pappas knä 2006


Här kan vi prata tjockis....


Jag och Linan kosar...


Lina igen...vilka underbart blåa ögon hon har den tösen...


Tänk om det ändå vore den tiden nu...


FBK-supporter från start...

Nu får det vara nog för idag...Ska gå över till grannen och hämta hem skruttisen...


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet va hon ser som gör henne så förskräckt. Det är mormor hon ser och du tog bilden på Lisens dop i Långserud. Kommer du ihåg? De blå ögonen kan du väl vara stolt över för de kommer från dig



kram mamma

2011-02-05 @ 19:36:55
Postat av: Tessam

Just det! Hade jag helt glömt bort...haha..

2011-02-05 @ 20:13:27
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: bittan

Antigua 2002 kommer inte ihåg vad vi gjorde just denna dag. Men alla dagar på antigua var härliga. Fick ett leende på läppen och en tår i ögat, när jag såg A+S på bilden

2011-02-06 @ 11:19:46
Postat av: Tessan

Den där bilden är tagen efter vi hade varit på Harmony Hall. Vi drog vidare till den där stranden och drack öl...

2011-02-06 @ 14:42:44
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback