Melodifestivalen igen...

Ja så är det den där tiden på året igen och det är dags för ännu en Melodifestival-premiär. Vet egentligen varför jag tittar för det brukar inte vara någon höjdare direkt varken musikaliskt eller i underhållningsvärde. Men ändå sitter jag där. Antar att det för mig handlar mera om tradition än om genuint intresse. Sen finns det ju inte värst många andra bra program att glo på heller på en lördagkväll...
Vet faktiskt inte riktigt ens vilka som är med ikväll men jag har uppfattat att Danny tillhör favoriterna. Jaha...han är ju...spännande...noot...Jaja vi får väl se. Kanske kör direktkommenterande via bloggen som jag gjorde ifjol så har jag något att sysselsätta mig med under de tre minuter långa låtarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback