Packad och klar...

Just det ja! "Kom på" att jag ska ju åka till Stockholm och jag har inte ens funderat på vad jag ska ha med mig fast jag har varit ledig hela dagen och har haft tid att fixa detta. Typiskt mig. En-sak-i-taget-tänk.


Nu är det i alla fall packat och klart och min vana trogen så ser det ut som om jag ska flytta ut och inte bara vara borta drygt ett dygn...


Sena eftermiddagen spenderades i sedvanlig ordning på tisdagar i simhallen. Jag och Lina busade ordentligt i bassängen och jag var helt slut efteråt...



Och så lite tisdagsmys efteråt förstås...i alla fall för Lina. Jaja...cola zeron har hon snott av mig...

När vi kom hem så stupade hon i säng så nu har jag för ovanlighetens skull lite tid över även på vettig kvällstid. Undrar lite över när Desperate Housewives börjar igen. Måste snart vara dags tycker jag. Enda TV-serien jag följer och nu vill jag se.


Ska snart gå och kojsa och börja plöja igenom mitt ex av den här istället som kom igår. Ska verkligen bli intressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback