Passtrixande...

...har jag ägnat mig åt större delen av kvällen. Översättning: Jag har letat bra låtar och lagt upp ett nytt pumppass inför imorgon. Jag var trött på det gamla och framför allt musiken. Hittade några nya låtar på Cdon.com som jag köpte men har även med några gamla godingar. Värst är att hitta bra låtar till benövningarna och utfall. Till slut fick jag i alla fall ihop det så nu blir det fullt ös imorgon kväll!

I övrigt så har det varit en ganska så lugn dag och inte hänt så himla mycket. Mamma och Gert var här och sa hejdå för de åker till Thailand imorgon (inte ett dugg avundsjuk).
Bittan ringde med Viber men det funkade inte så bra med mottagningen så vi fick SMS:a istället. De var tydligen i Puerto Rico idag och skulle shoppa. Åt hela tiden gjorde de också (all inclusive på kryssningsbåten) så jag föreslog att allihopa skulle följa med på mitt spinningpass när de kom hem...haha...

Peter har äntligen fått klippa sig idag och jag vill tacka Marielle på Main Street för att hon fixar så att min familj blir korthårig igen...haha...Fattar dock inte hur hon gjorde för att övertyga Stefan om att han skulle ta bort en del. Han brukar nämligen inte vilja klippa bort mer än någon ynka centimeter så ibland är det knappt att det märks att han har klippt sig när han kommer ifrån frisören. Så igår när han kom hem kortklippt och fin fick jag nästan en chock!

Resten av den här veckan blir det fullt upp. Imorgon blir det jobb hela dagen och pump på kvällen. Ska räkna ut löner också (HJÄLP! Hur ska det gå?) kom jag på...
Fredag blir det jobb hela dagen och säkerligen en hel del folk eftersom det är löning...
Lördag jobb och sen på kvällen ska jag faktiskt till hotellet på räkfrossa med ett skönt tjejgäng. Ska bli väldigt trevligt!
Söndag ska jag och Åsa flytta lite träningsredskap ifrån sporthallen till gympasalen och sen på kvällen blir det antingen gympa eller spinning.
Och sen var den veckan slut...

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ta natta....

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag gillar att inspirera folk."



Ja, det gör du. Jag gillar särskilt att läsa när du skriver om familjen och alldeles speciellt när du beskriver "din" son. Så fint att se att du verkar bry dig om honom lika mycket som om han var din egen, inte alla som gör det med sina "styvbarn"...

2011-02-24 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback