Tisdagspyssel

Ja idag har vi pysslat med lite av varje som det alltid blir när vi är lediga....


Lina hade fått en bula i pannan igår och hon skulle absolut ha en kall sked att lägga på bulan imorse...Tokunge!

Efter en lååång frukost så for vi upp till I-M och fick Lina klippt. Tror inte att hon har klippt sig sedan i november så det var verkligen på tiden! Nu kanske det blir lite lättare att trassla ut det hela på morgonen när de slitna topparna kommer bort. Hon har så otroligt mycket lockar så när hon kliver upp är allt i ett enda virrvarr. Inte så kul! Som tur är älskar Lina att klippa sig så det går smidigt i alla fall.
En snabbfika på cafét hann vi också med innan vi for hem och började baka kladdkaka...


Att slicka upp det sista av smeten i bunken är ett måste...Provade ett nytt recept på kladdkaka idag och den var verkligen helt perfekt! Smakade en liten bit nämligen...

Nu ska jag snart skicka näste man till klippning, nämligen Stefan...Han fick ta min klipptid idag eftersom jag ansåg att han eller Peter behövde det mer än mig...Peter ska iväg imorgon och jag om två veckor...

Sen är det bara att packa badväskan och dra iväg någon timme till badhuset. Mitt och Linas vanliga tisdagsmys....
Träningsfritt blir det ikväll också. Har kört tre dagar på raken nu så det kan vara skönt att vila kroppen lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback