Urspårning...

Igår hade jag en riktig urspårardag från LCHF-ätande. Eller rättare sagt en riktig urspårarkväll. Det slank ned en hel del godis kan jag avslöja och nu lär jag få sota för det. Inte bara godis förresten. Morötter och dip också som borde ha varit det enda jag skulle ha ätit. Men tyvärr så är det där jäkla plockgodisets makt lite för stor över mig. Jag kan helt enkelt inte låta bli!
Inte bara att man blir däst och trött utan dessutom får jag ont i magen efteråt, ja till och med imorse kände jag mig uppblåst. Onödigt, onödigt...
Det är ju så jäkla typiskt mig att jag inte kan hålla mig i skinnet nu när jag är så nära nästa delmål. Nu kanske jag måste vänta flera extradagar på att nå målet. Jaja...nu ska jag snart byta om till träningskläderna och köra ett gympapass på 1,5 timme så något av det där godissnaskandet blir uppvägt. Känns som om deltagarna kan få sota idag för mitt godisätande...haha...närå men idag känner jag mig riktigt pigg och på G. Tror att det är ljuset som påverkar en hel del. Den här tiden på söndagar har det förut varit mörkt mörkt och man har nästan somnat efter middagen och då har det känts segt att tänka på att man ska iväg och köra pass. Nu skiner solen och det är ljust nästan ända fram tills passet startar. Det är skillnad det.

Har försökt att hitta lite nya övningar. Behöver ny inspiration men det är svårt att hitta. Dammsuger nätet efter nya övningar men det mesta har jag redan testat. Får helt enkelt kombinera övningarna på ett annorlunda sätt för att få lite variation.
Har lovat att fixa ny musik till pumpen den här veckan också så det måste jag snart börja kika på...alltid något som ska ordnas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback