Vad ska jag göra idag?

Tisdag igen och som vanligt uppe tidigt ändå...Måste ju få iväg till Stefan till skolan...Nåja...ganska skönt att ha hela dagen framför sig och sega ordentligt med kaffe och frukost på morgonen.
Idag har jag inga speciella planer direkt. En badhustur med Lina är det enda planerade faktiskt. Det blir väl det vanliga plocket och lite tvättande kanske. Får väl försöka titta på vad jag ska ha med mig till Stockholm för imorgon eftermiddag åker vi. Ska bli roligt.

Drygt två plusgrader ute och det är ju skönt tycker jag. Bort med vintern!

Har börjat torrhosta litegrann men det var inget som kändes igår under träningen men det är lite irriterande. Sedan jag opererade bort halsmandlarna så märker jag av att småförkylningar yttrar sig med hostande mest hela tiden. För rhostade jag aldrig i princip men å andra sidan hade jag en hals som blev tjock av minsta lilla och då föredrar jag faktiskt hostande...

Idag är det vägdag och det ska bli riktigt spännnande. Drar dock på det en liten stund till...

Återkommer senare med resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback