Jag lever...

Kände att jag var tvungen att skriva några rader efter de senaste dagarnas bloggtorka så ni inte tror att jag har avlidit eller liknande...Det är ju såhär den här tiden på året att jag är väääldigt upptagen med allt som har med mitt träningsliv att göra. Har fyra pass som ska läggas upp, det ska mixas skivor, det ska skickas info till medlemmar, hemsidan ska uppdateras och så vidare...ingen tid kvar för bloggning alltså...
Här är i alla fall statusen: Jag är på jobbet och eftersom det är lugnt så städar jag lite varstans där det behövs. Gruvar mig inför faktumet att jag snart måste börja städa undan julen hemma och det är ju inte lite prylar som ska bort...Det får jag ta tag i till veckan för jag hinner nog inte den här helgen...
Peter ligger hemma helt utslagen sedan i måndags i någon härlig influensa/maginfluensa som jag innerligt hoppas att vi andra slipper...högst troligt inte...
Jag har börjat köra hårt med LCHF igen éfter julens djupdykning i Paradisasken plus att jag har dragit ned på cola zero-drickandet så nu har jag både socker och koffeinbrist. Inte någon särskilt bra kombo ihop med att ha mycket att göra...Hmm...

Får se om jag hinner att lägga in bilderna från gårdagens julfest som jag och Lina var på. Kanske..bara kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback