Hamburgare i stora lass


Min kvällsmat idag....

Sedan jag började med LCHF så kan jag inte räkna hur många hamburgare jag har käkat. Väldigt många är det i alla fall. Alla sorter är inte helt OK kolhydratsmässigt (i den på bilden är det 7 g/100 g) men hamburgare är vad jag tar till när hungern är stor och tiden tryter. Som ikväll efter gympapasset. Jag var inte jättehungrig men ändå så ville jag ha något annat än bara något ägg eller bacon till kvällsmat. Hamburgare har vi oftast i frysen och då fick det bli detta med ett stekt ägg, lök och lite dressing. Snabbt och gott helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jeanikee

Ja hamburgare är perfekt att bara ta fram ur frysen... jag brukar göra egna i storpack och frysa in. Även barnen föredrar att äta dom med salladsblad som bröd istället... hur bra som helst =)

2011-02-08 @ 10:58:42
URL: http://www.jeanikee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback