Härliga tisdag!

Jag blir glad i hela kroppen när jag vaknar på tisdagar för jag vet att det är ledigt! Den här dagen är så himla go och speciellt om man har jobbat lördag. Brukar inte bli så värst mycket gjort men är man ledig så är man. Mår nog ganska bra av att ta det lugnt någon gång...

Idag vaknade jag dock med en hemsk huvudvärk. Bihålorna som krånglar igen så inget som lite nässpray och en huvudvärkstablett kunde avhjälpa.
Har mixtrat lite med bloggen men som vanligt blir jag aldrig klar eller nöjd. Har ju inte ens en profilbild på mig själv så det måste jag fixa innan dagen är slut.

Nu kommer snart Andréa och Linnéa hit en stund. Angelina konstaterade förut: "-Jag har ingen att leka med. Jag har tråkigt!" Tur då att kusin Bus kan komma hit och röja.
Får nog försöka plocka undan litegrann först...

Vi hörs lite senare och då ska jag försöka att lägga in lite bilder. Har varit riktigt usel på det den senaste tiden...

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback