Kort helg...

...blir det när man jobbar lördag. Söndagen bara svischar förbi och så är det måndag och jobb igen.
Idag hade vi ju tänkt att åka till slalombacken men Lina vägrade när det kom till kritan. Vet inte varför men hon skulle INTE dit för "hon vågade inte". Orkade inte krångla med henne så vi spelade Monopol igen istället och sen gick vi en tur till lekparken. Glennsan kom förbi och lånade skridskor och då frågade jag om vi skulle följa med till isen istället men INTE det heller...Hon kan vara lite vrång ibland vår lilla skrutta....

Ikväll har jag som vanligt haft gympa i Svensbyn. Har ju letat ihjäl mig efter pärmen där jag har "fusklapparna" till passet och till slut hittade jag den bakom hurtsen på kontoret. Tur det annars hade det blivit väldigt mycket improvisation ikväll. Eftersom jag har så många olika pass så vill jag alltid ha med mig fusklappar med lite stödord för jag har väldigt svårt att komma ihåg stegkombinationer annars. Antagligen lite psykiskt också för när passet väl är igång så kollar jag inte så mycket.
Det var i alla fall väldigt kul ikväll och ganska så svettigt skulle jag vilja säga. Det är fjärde gången nu efter terminstarten och nu börjar alla komma in i stegen och då tar samtliga i lite mer också. Känner att upplägget den här terminen har fungerat mycket bättre än det jag hade tidigare.

Nu sitter jag här och fyller i det sista i verksamhetsansökan som ska lämnas till kommunen imorgon. Alltid i sista minuten! Herreguuuud...men det blir gjort i alla fall...
Nu när detta är klart så ska jag renskriva och gå igenom spinningpasset tills imorgon. Huvaligen! Första spinningpasset någonsin för mig som instruktör och i nuläget är det nästan fullt på passet. Gissa om jag kommer att vara nervös!!! En riktig utmaning kan man säga men jag ser verkligen fram emot det...

Dags att sätta fart så man hinner att sova lite...
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Åsa

Spinningen fixar du plättlätt!! Du är ju en erfaren ledare redan!=)



Kram

2011-01-31 @ 11:28:58
URL: http://www.mittlchf.weebly.com
Postat av: Tessan

Tack för stödet Åsa. Ja jo jag har varit med i gemet en stund nu men näran börjar på något nytt är det alltid väldigt nervöst. Jag höga krav på mig själv...

2011-02-01 @ 08:28:18
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback