LCHF-pannkakor

Kommer inte ihåg om jag har delat med mig av receptet på dessa men här kommer det i alla fall.

Till 3 pannkakor (man orkar oftast max två)

3 ägg
1,5 dl grädde
1 msk fiberhusk
1 tesked vaniljpulver

Blanda ihop fiberhusk och grädde och låt stå i ett par minuter (max för fiberhusken sväller våldsamt fort).
Sen blandar man bara ihop resten och steker på medelvärme. Det är lite svårt att få dem så tunna som vanliga pannkakor men det gör inte så mycket tycker jag. Jag brukar äta med hallon och blåbär samt en klick osötad vispad grädde. Jättegott och lättvindigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Oh låter hur bra som helst :D Skulle verkligen behöva en träningskompis ^^



Har du facebook kanske? så blir det lite enklare att sporra varandra åt rätt riktning.

2011-01-06 @ 16:20:40
URL: http://livutansocker.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Ja jag har facebook. Jag har ju dock ett väldigt vanligt namn att söka på. Terése Andersson heter jag. Om du vill söka upp mig så har jag en bild på mig själv när jag har luggen bakåtkammad och plutar väldigt mycket med munnen...Annars kan jag söka upp dig om du har något ovanligare namn...?

2011-01-06 @ 19:04:39
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback